Skip to main content

JUAL SEMULA KESEMUA EBOOK KAT SINI DENGAN HARGA YANG LEBIH TINGGI UNTUK BUAT DUIT SEGERA TANPA BERKONGSI DENGAN SAYA WALAU SESEN PUN!






Ebook: Jual Semula Untung Tinggi... 

1) LETAK NAMA ANDA SEBAGAI PENULIS EBOOK 

Ebook-ebook ini didatangkan dengan lesen-lesen yang membenarkan anda untuk meletakkan nama anda sebagai penulis asal. Jadi tiada istilah anda copy & paste atau tiru hakcipta orang lain.

2) JADIKAN DALAM PELBAGAI BENTUK 

Anda berhak dan mempunyai hak untuk jadikan ebook-ebook ini dalam pelbagai bentuk. Sama ada anda nak pecahkan menjadi artikel atau post di Facebook, anda nak gabungkan kesemua sekali untuk menjadi sebuah ebook, anda nak tukarkan ebook-ebook ini menjadi video konten pun boleh. Apa sahaja yang terlintas dalam fikiran, anda boleh lakukan apa sahaja kerana ebook ini adalah milik anda!

3) GEMBIRAKAN PROSPEK ATAU AGEN ANDA 

Berikan ebook-ebook ini kepada prospek anda atau agen-agen anda secara PERCUMA. Tak ada masalah jika anda nak sebarkan ebook-ebook ini secara percuma kerana ianya adalah hak anda!

4) JUAL DALAM SATU PAKEJ ATAU BERASINGAN 

Sama ada anda nak jual ebook-ebook secara pakej atau jual berasingan satu persatu atau nak jadikan sebagai bonus atau nak gabungkan dengan produk lain. Tak jadi masalah. Anda boleh lakukannya!

5) LIHAT SENDIRI KOLEKSI EBOOK YANG BAKAL ANDA MILIKI SEBENTAR NANTI 

Terdapat puluhan artikel dan ratusan ebook. Setiap artikel dan ebook ini anda boleh claim sebagai pemilik asal tanpa was-was. PELBAGAI TOPIK EBOOK ADA! UNTUK ANDA TAMBAH ILMU PUN BOLEH! Ebook pasal video marketing, blogging, cara buat website, facebook ads, email marketing, affiliate marketing, teknik beriklan yang efektif, penulisan artikel, pemasaran artikel, asas perniagaan internet dan banyak lagi...!







Percuma: Koleksi Ebook English
Koleksi ebook English yang bernilai RM989 ini juga anda boleh jual semula untuk kaut keuntungan tanpa berkongsi dengan saya satu sen pun.




P/S:- KALAU SEBUAH EBOOK ANDA BOLEH JUAL DENGAN HARGA Rm30: CUBA KIRA KEUNTUNGAN YANG BOLEH ANDA BUAT DALAM MASA YANG SINGKAT!
Pelaburan Anda? Cuba Kira...

Satu Ebook Bernilai Rm30

Kat Sini Anda Dapat Lebih 100 Ebook

100 Ebook X RM30 = RM3000

Jadi Anda Perlu Belanjakan...

RM3000


RM2000

RM1000

RM500


NO! BUKAN ITU KOS PELABURAN ANDA HARI INI!
RM250

Tempah Sekarang! Pada Harga Serendah RM150 Sahaja   



P/s:- Harga Jualan Mungkin Akan Dinaikkan Pada Bila-Bila Masa